Oddelegowanie pracownika do pracy za granicą podlega specjalnym regulacjom prawnym i wymaga dopełnienia wielu skomplikowanych formalności zarówno w Polsce, jak i w kraju, do którego delegowany jest pracownik. Wdrożenie tego procesu warto powierzyć profesjonalistom.
Nasi eksperci przeprowadzą Państwa firmę przez kolejne etapy procedury i przygotują wymaganą prawem dokumentację. Zabezpieczymy Państwa firmę przed negatywnymi skutkami kontroli w kraju i za granicą, zoptymalizujemy kwestie podatkowe, ubezpieczeniowe oraz prawno-pracownicze. Pomożemy zminimalizować koszty obsługi delegowania pracownika oraz przygotujemy na ewentualne roszczenia ze strony oddelegowanych.
Oddelegowanie pracownika za granicę – zakres usługi:
przygotowanie opinii oraz ekspertyz prawnych
przeprowadzenie konsultacji prawnych i podatkowych – wskazanie obowiązków pracodawcy
przeprowadzenie audytów – analiza i kontrola spełnienia warunków do delegowania pracownika, identyfikacja ryzyka oraz wypracowanie rekomendacji i wskazanie najlepszych praktyk w zakresie delegowania
przygotowanie pełnej dokumentacji dla osób świadczących usługi transgraniczne
uzgodnienie i kalkulacja płac zarówno po stronie polskiej, jak i zagranicznej
kontrola okresów wyjazdów pracowników
przygotowanie rozliczeń na potrzeby ZUS oraz dokumentacji na potrzeby kontroli Państwowej Inspekcji Pracy
bieżące konsultowanie zmieniających się przepisów
reprezentacja Klientów w transgranicznych postępowaniach kontrolnych
Oddelegowanie pracownika do pracy za granicę to procedura, która wielu firmom wydaje się nie do przejścia. Z naszym wsparciem cały proces przeprowadzicie Państwo sprawnie i zgodnie z prawem. Zapraszamy do konsultacji!